Perchè insisti à portà l'occhiali di sole quandu esci ?

Purtate l'occhiali di sole quandu viaghja, micca solu per l'apparenza, ma ancu per a salute di l'ochji.Oghje avemu da parlà di l'occhiali di sole.

 

01 Prutegge i vostri ochji da u sole

Hè un bellu ghjornu per un viaghju, ma ùn pudete micca mantene l'ochji aperti à u sole.Sceglie un paru d'occhiali di sole, pudete micca solu riduce u splendore, ma ancu alluntanà unu di i veri effetti di salute di l'ochji - a luce ULTRAVIOLET.

L'ultraviolet hè un tipu di luce invisibule, chì senza sapè fà danni à a pelle è l'ochji è altri organi.

Circa 18 milioni di persone in u mondu sò cechi da cataratte, è 5 per centu di sti cecità pò esse causatu da a radiazione UV, chì pò causà altre malatie oculari serii, secondu un articulu in a rivista Radiazione Ultraviolet è Salute Umana publicata da l'OMS.L'ochji sò in realtà più fragili cà a pelle quandu sò esposti à a luce ultravioletta.

Malatie oculari causate da l'esposizione UV prolongata:

Degenerazione maculare:

A degenerazione maculare, causata da danni di a retina, hè a causa principale di a cecità ligata à l'età cù u tempu.

Cataratta:

Una cataratta hè una nuvola di a lente di l'ochju, a parte di l'ochju induve a luce chì vedemu hè focu.L'esposizione à a luce ultravioletta, in particulare i raghji UVB, aumenta u risicu di certi tipi di cataratte.

Pterigiu:

Cunnisciuta cum'è "l'ochju di u surferu", u pterygium hè una crescita rosa, micca cancerosa chì si forma in a capa di cungiuntiva sopra l'ochju, è l'esposizione prolongata à a luce ultravioletta hè pensata per esse una causa.

Cancer di a pelle:

Cancer di a pelle nantu à e palpebre, assuciatu cù l'esposizione prolongata à a luce ultravioletta.

Keratite:

Cunnisciuta ancu com'è keratosunburn o "cecità di neve", hè u risultatu d'una alta esposizione di corta durazione à a luce ultravioletta.Longi periodi di ski à a spiaggia senza una prutezzione propria di l'ochju pò causà u prublema, risultatu in una perdita temporale di visione.

02 Bloccà l'abbaglianti

Nta l'ultimi anni, assai persone anu cuminciatu à attentu à i danni di i raghji ULTRAVIOLET à l'ochji, ma u prublema di splendore hè sempre pocu capitu.

Glare si riferisce à una cundizione visuale in quale u cuntrastu estremu di luminosità in u campu di visione provoca discomfort visuale è riduce a visibilità di un ughjettu.A percepzione di a luce in u campu visuale, chì l'ochju umanu ùn pò micca adattà, pò causà disgustu, discomfort o ancu perdita di visione.Glare hè una di e cause impurtanti di a fatigue visuale.

A cosa più tipica hè chì durante a guida, a luce diretta di u sole o una luce luminosa riflessa di colpu da u muru di a membrana di vetru di l'edificiu entre in a vostra visione.A maiò parte di a ghjente suscitarà inconscientemente e so mani per bluccà a luce, per ùn dì micca quantu periculosa hè.Ancu s'ellu hè bluccatu, ci saranu sempre "spots neri" davanti à i so ochji, chì interferiscenu cù a so visione per i prossimi minuti.Sicondu statistiche pertinenti, l'illusione ottica cuntene 36,8% di l'accidenti di trafficu.

L'occhiali di sole chì bloccanu l'abbagliamentu sò avà dispunibili, rendendu più sicuru per i cunduttori, è sò cunsigliati per i ciclisti è i joggers ogni ghjornu per evità e cunsequenze negative di l'abbagliamento.

03 Prutezzione di cunvenzione

Avà più di un quartu di a ghjente hè ottica, cumu si portanu occhiali di sole ?Per quelli chì volenu portà occhiali di sole ma ùn volenu micca esse invisibili, l'occhiali di sole miopi sò sicuramente HJ EYEWEAR.UTILIZZA a tecnulugia di tintura di lenti per trasfurmà ogni paru di lenti di sole in lenti tintate cù miopia.I purtatori ponu sceglie u stilu è u culore di i so occhiali di sole preferiti.

Sè vo vulete prutege i vostri ochji da a luce forte, ma ancu vulete portà in una manera di moda, bella è còmuda, venite à HJ EYEWEAR!I zitelli, i ghjovani, l'adulti adattati per tutte l'età, belli, belli, simplici, belli anu sempre un adattatu per voi!

4.Quali sò l'occasioni per portà l'occhiali di sole

Un paru di occhiali di sole simplici ponu mette in risaltu u temperamentu frescu di una persona, l'occhiali di sole currispondenu à a ropa adatta, dendu à una persona un tipu d'aura indisciplinata.L'occhiali di sole sò un articulu di moda chì vale a pena di mostra in ogni stagione.Quasi ogni ghjovanu di moda averà un tali paru di sunglasses, chì ponu esse assuciati cù vestiti diffirenti in ogni stagione è riflesse in stili diffirenti.

Occhiali di sole ùn sò micca solu di parechji tipi, ma ancu assai versatili.Micca solu un sensu assai di moda, ma ancu pò ghjucà un certu effettu di ombrezza, per evitari l'ochji da u sole.Allora esce per viaghjà, in a strada per u travagliu, esce da shopping è cusì pò cuntinuà à vistimenti, di moda è versatili.L'occhiali di sole ùn sò micca adattati per portà in casa o in ambienti scuri, postu chì ponu influenzà a luminosità è strain l'ochji di più.

 

Chì ci vole à attentu à quandu porta occhiali di sole?

1, purtate l'occhiali di sole per sparte l'occasione, esce solu quandu u sole hè relativamente forte, o natà, bask in u sole nantu à a spiaggia, basta à portà l'occhiali di sole, u restu di u tempu o l'occasione ùn anu micca bisognu di portà, cusì per ùn ferite l'ochji

2. Lavate i vostri occhiali di sole spessu.Prima à a lenti di resina sguassate una o duie gocce di liquidu di lavapiatti di a casa, sguassate a polvera è a terra nantu à a lente, è poi sciacquate in acqua corrente, dopu aduprate carta igienica per assorbisce e gocce d'acqua nantu à a lente, è infine sguassate l'acqua pulita. cun un panno specchiu pulito e molle.

3. I sunglasses sò prudutti ottichi.A forza impropria nantu à u quadru pò facilmente deformà, chì ùn solu ùn affetta u cunfortu di u vestitu, ma ancu dannu a vista è a salute.Per quessa, i vetri duveranu esse purtati cù e duie mani per evità di esse influenzati o pressati da e forze esterne durante u prucessu d'usura, per impediscenu a deformazione di u quadru causata da una forza irregolare da un latu, chì cambierà l'angolo è a pusizione di u lente.

4. Ùn hè micca cunsigliatu di portà l'occhiali di sole per i zitelli chì sò troppu ghjovani, perchè a so funzione visuale ùn hè ancu matura è anu bisognu di più luce luminosa è stimulazione di l'ughjettu chjaru.Purtate l'occhiali di sole per un bellu pezzu, l'area di u fundus maculare ùn pò micca ottene una stimulazione efficace, affettarà u sviluppu ulteriore di a visione, a ghjente seria pò ancu purtà à l'ambliopia.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2020