A diffarenza trà polarizzatore è sunglasses

1. Funzioni differente

L'occhiali di sole ordinariu utilizanu u culore tintu nantu à i lenti tintati per debilità tutta a luce in l'ochji, ma tuttu u splendore, a luce rifratta è u lume spargugliatu entra in l'ochji, chì ùn ponu micca ghjunghje à u scopu di l'ochju.

Una di e funzioni di lenti polarizzate hè di filtrà l'abbagliamentu, a luce sparsa è a luce rifratta, assorbe solu a luce riflessa di l'ughjettu stessu, è veramente prisente ciò chì vede, chì permette à i cunduttori di migliurà a visione, riduce a fatigue, aumenta a saturazione di u culore, è rende a visione più chjara., ghjucà un rolu in a cura di l'ochji, a prutezzione di l'ochji.

2. Principiu differente

I lenti tintati ordinarii utilizanu a so tintura per bluccà tutta a luce, è l'ughjettu chì vede cambià u culore originale di l'ughjettu.Chì culore hè a lente, l'ughjettu hè postu in qualunque culore.In particulare quandu si guidà cun ellu, ci hè una grande differenza di culore in u ricunniscenza di i semafori, è hè seriamente incapaci di ricunnosce i luci verdi.diventa un periculu di trafficu.

U polarizatore hè u principiu di a luce polarizzata, è l'ughjettu chì vede ùn cambia micca u culore.U veiculu viaghja à alta velocità.Dopu à l'entrata in u tunelu, a luce davanti à l'ochji serà dimmed immediatamenti dopu avè purtatu l'occhiali di sole ordinali, è a strada davanti à voi ùn pò esse vistu chjaramente, ma u polarizatore ùn hà micca effettu.

3. Diversi gradi di u bluccatu UV

I raghji ultravioletti forti sò l'assassinu invisibule di l'esseri umani, è e lenti polarizzate sò ghjunti per questu mutivu.U tassu di bloccu di i raghji ultravioletti righjunghji u 99%, mentre chì u tassu di bloccu di lenti tintati ordinali hè abbastanza bassu.

 venditore di lunette di sole

Chì hè megliu, polarizers o sunglasses

 

L'occhiali di sole sò cunnisciuti è cunnisciuti per via di a so capacità di resistà à i raghji UV.I polarizatori sò ancu più putenti cà l'occhiali di sole in termini di funzione.In più di pudè risistiri à i raghji ultravioleti, u puntu più impurtante hè chì ponu resiste à u glare è permettenu à l'ochji per avè una visione chjara.Pò esse dettu chì quandu viaghjate è guidanu, i polarizatori sò definitamente boni per voi.aiutu.In cunfrontu cù i polarizatori, l'occhiali di sole ordinali ponu solu riduce l'intensità di a luce, ma ùn ponu micca effittivamenti caccià riflessioni nantu à superfici brillanti è glare in tutte e direzzione;mentre chì i polarizatori ponu filtrà efficacemente u splendore in più di prevene i raghji ultravioletti è riduce l'intensità di a luce.

Allora per riassume, pudete sceglie l'occhiali di sole per l'intrattenimentu di cortu termini è altre attività.Per a guida longa, l'intrattenimentu è l'altri attività, hè megliu di sceglie i vetri polarizzati cù funzioni più putenti, ma i vetri polarizzati sò generalmente più caru di l'occhiali di sole, chì dipende ancu di ogni persona.livellu di cunsumu.In corta, assicuratevi di sceglie ciò chì hè cunfortu per voi di portà.

 

 

Cumu distinguishà i polarizatori è l'occhiali di sole

1. Quandu cumprate lenti polarizzate in una buttrega otticu regulare, ci sarà sempre un pezzu di prova cù qualchi ritratti in questu.Ùn pudete micca vede senza u polarizatore, ma pudete vede quandu u mette.In fatti, sta prova hè fatta apposta è usa luce polarizata.U principiu permette à u polarizzatore di vede a luce parallela emessa da l'imaghjini in l'internu, in modu chì pudete vede l'imagine nascosta in l'internu, micca perspettiva, chì pò esse usata per detectà s'ellu hè un veru polarizatore.

2. Una di e caratteristiche di i polarizatori hè chì e lenti sò estremamente ligere è magre.Quandu si distingue, pudete paragunà u pesu è a struttura cù altri occhiali di sole ordinali.

3. Quandu cumprate, stack two lens polarized vertically, i lenti pareranu opachi.U mutivu hè chì u disignu speciale di a lente polarizata permette solu a luce parallela per passà per a lente.Quandu i dui lenti sò impilati verticalmente, a maiò parte di a luce hè bluccata.Se ùn ci hè micca trasmissione di luce, prova chì hè una lente polarizzata.

4. Mettite a lenti è u screnu LCD, pudete sceglie u screnu di a calculatrice, u schermu di u telefuninu di u telefuninu, u display LCD di l'urdinatore, ecc. à traversu u polarizzatore, truverete chì u screnu LCD girarà cù u polarizzatore.On and off.Principiu spirimintali: I sfarenti culori di u screnu LCD sò u principiu di polarizazione di e molécule di cristalli liquidi utilizati.Se ùn cambia micca, ùn importa micca cumu si gira, ùn hè micca un polarizatore.


Tempu di post: 15-aug-2022