Apertura di una tenda ottica prucedure per apre una tenda?

Questi 6 passi sò indispensabili

 Ricertamenti, parechji amichi stranieri anu dumandatu cumu apre una tenda ottica è cumu riduce u costu.Per i principianti, a maiò parte di elli anu intesu chì l'ottica hè più prufittuosa, cusì pensanu à apre una buttrega ottica.In fatti, ùn hè micca cusì simplice, è ci sò sempre assai prublemi è difficultà.Avà, aghju sistematicamente sorte i passi principali di u prucessu di l'apertura di una tenda è unisce à una tenda ottica per tutti.

 

u prucessu di apre una buttrega ottica

 1. Ricerca di u mercatu

In a prima fase, per mezu di l'investigazione di i vostri buttreghi ottici circundanti è di u mercatu di i vetri, pudete capisce s'ellu hè adattatu per apre una tenda otticu, è poi cunsiderà u prucessu di seguitu s'ellu hè adattatu. 

2. Preparazione di ducumenti

Sapete chì documenti è qualificazioni avete bisognu à preparà per apre una buttrega ottica, cuminciate à ottene, è scopre induve ci sò prublemi o difficultà prima. 

3. Amparera tecnica

Hè principalmente optometria è tecnulugia di vetru.Pudete riduce i costi di u travagliu imparendu da sè stessu.Inoltre, pudete ancu amparà l'esperienza è e cumpetenze di apre una tenda inseme.

 

4. Selezzione di u situ è ​​dicurazione

Sicondu u gruppu di destinazione è u posizionamentu di u mercatu, hè una parte assai impurtante di sceglie un locu di magazzini adattatu, è poi sceglie una cumpagnia di decorazione.

5. Cumu riduce u vostru costu di compra di merchenzie

1).Truvate direttamente fabbriche di occhiali chinesi per cooperà in l'acquistu è l'acquistu, riduce i vostri costi, senza intermediari per verificà i prezzi, supportu logisticu, trasportu marittimu è aereu, hè più prezzu di a vostra compra à grossisti lucali, è supporta ordini di picculi lotti.

2).Include principalmente l'acquistu di l'equipaggiu di trasfurmazioni di optometria è diversi vetri è accessori, chì anu da esse distribuitu per a prima volta secondu a vitrina, u disignu è a vendita.

 

 

 6. Apertura publicità

Dopu chì u sopra hè cumpletu, pudete preparà per l'apertura.Avete bisognu di fà un bonu travagliu di publicità per fà sapè à più persone nantu à a nova buttrega ottica aperta quì, è aumentà l'esposizione attraversu i segni di stop è i manifesti cù attività.

 

7.HJ Eyewear hè u vostru megliu partenariu di supply chain Solu solu solu per l'industria di l'occhiali

HJ Eyewear hè u vostru Fornitore affidabile di occhiali da sole è occhiali in Cina.Focus on Amazon, Ebay, Shopify, LAZADA, Wish tiktok sunglasses all'ingrossoesvenditori di fabricatori per 10 anni, furnimentu per i venditori di occhiali di l'occhiali di picculi è medie imprese glubale in modu prufessiunale, avemu aiutatu più di 100 venditori di Optical Shop à fà a so propria marca da Instagram & Facebook & Shopify.Inventory - Avemu più di 1000 mudelli In Stock, è continuemu à aghjurnà novu Frame OpticalOcchiali da sole ogni settimana. Seguiteci per mantene l'aghjurnamentu.Dispatch rapidu - Cù u nostru grande inventariu di occhiali di sole, pudemu spedinu i vostri ordini in 1-3 ghjorni dopu u pagamentu fattu.Cuuperendu cù FedEx è DHL, trasmettemu pacchetti à i nostri clienti solu in 2-5 ghjorni.Garanzia di qualità - Situatu in a più grande basa di produzzione di occhiali di a Cina, selezziunà i migliori pruduttori per guarantiscia a qualità di i nostri prudutti.Cerchemu una cooperazione à longu andà, Eccellente serviziu dopu a vendita prumessu.Risparmiate più - Prezzi diretti in fabbrica, senza intermediari.Coupendu direttamente cù FedEx è DHL, simu capaci di offre una spedizione veloce è affidabile cù prezzi di spedizione estremamente competitivi.Servizi - OEM - Avete qualchì idea nantu à u vostru propiu disignu?Semu quì per aiutà!Dropshipping - Fate affari di Dropshipping?Vi circhemu !


Tempu di Postu: Aug-20-2022