I frames d'acetate sò megliu cà i frames di plastica?

Chì ghjè l'acetate di cellulosa?

L'acetate di cellulosa si riferisce à una resina termoplastica ottenuta da l'esterificazione cù l'acidu acìticu cum'è solvente è l'anidride acìticu cum'è agenti acetilanti sottu l'azzione di un catalizzatore.esteri di l'acidu organicu.

U scientist Paul Schützenberge hà sviluppatu prima sta fibra in u 1865, è era una di e prime fibre sintetiche.Dopu anni di ricerca, finu à u 1940, l'acetate di cellulosa hè diventata una di e materie prime più critiche in a produzzione di montature per occhiali.

 Perchè sòmonture per occhiali in acetatecusì unicu?

 Acetate frames pò esse pruduciutu in una varietà di culori è mudelli senza a necessità di pintà u quadru. 

A stratificazione di l'acetate porta diversi gradi di trasparenza è mudellu à u quadru.Allora stu bellu disignu face i frames in acetate una scelta assai più ideale cà i frames di occhiali di plastica regulare. 

Acetate frame vs frame plastic.Chì ci hè a diffarenza trà elli? 

1

 

 

 

I frames d'acetate sò più ligeri in pesu è generalmente cunzidiratu di qualità megliu cà i frames di plastica.I fogli d'acetate sò cunnisciuti per e so proprietà hypoallergenic, facendu una scelta populari per e persone cù a pelle sensitiva.A cuntrariu di certi cornici di plastica o metalli, ponu causà reazzioni allergii.

Pudete truvà cornici di plastica d'alta qualità.Tuttavia, in generale ùn sò micca preferiti à i frames d'acetate per i seguenti motivi:

(1) U prucessu di fabricazione rende u quadru di plastica più fragile cà u quadru d'acetate;

(2) Se ùn ci hè micca un supportu metallicu per u tempiu, hè difficiule d'aghjustà i vetri di plastica;

(3) Meno scelte di culori è mudelli

Ma una cosa, vi vede chì i frames d'acetate sò generalmente più caru cà i frames di plastica regulare.

Ma i frames di l'ochji sò un articulu di ogni ghjornu chì usemu per un bellu pezzu.In questu sensu, a durabilità hè essenziale, è u quadru d'acetate dura più longu.

Quandu avete bisognu di sceglie un paru di frames d'acetate?

(1) Luce è còmode

Cum'è una di e necessità di ogni ghjornu, u quadru di lenti di acetate ligeru ùn mette micca un pesu pesante nantu à u ponte di u nasu.Da apre l'ochji à a matina à riposà a testa nantu à un cuscinu di notte, ùn senti micca assai discomfort ancu s'ellu ci vole à portà l'occhiali tuttu u ghjornu.

(2) Durabilità

Questu hè u fattore chjave chì face chì i frames di l'ochju d'acetate si distinguenu da u plasticu tradiziunale o altri materiali.I frames in acetate sò fatti da tagliu, furmendu è lucidatura di parechji pezzi di materiale, chì li rende forti quant'è u metale è ideali per i frames di occhiali. 

(3) Disegnu riccu

Puderete cunsiderà di sceglie una cornice di occhiali s'ellu ùn hà micca un disignu o culore?Una cosa ovvia hè chì i frames d'acetate sò designati per esse in prima moda.L'acetate di cellulosa pò esse u quadru di lunette chì definisce a moda è u stile.

A superficia di i frames di plastica tradiziunali hè generalmente spruzzata cù culori è mudelli.Puderia avè un bellu disignu o culore.Ma siccomu hè solu superficiale, l'usu di ogni ghjornu pò causà u so culore di a superficia è u mudellu per fade.Dopu un annu o ancu uni pochi di mesi, ùn ponu micca vede cusì bè cum'è prima.A cuntrariu di e montature di lenti di plastica, l'acetate rende u disignu più faciule da mantene, a foglia d'acetate pò esse cuncepita cù mudelli culuriti, diverse strati è parechji culori per sceglie, u disignu incassatu pò mantene u so caratteru più efficacemente senza spraying o pittura. 

in cunclusioni

L'acetate hè còmode, ligeru è eleganti per tutti i vostri bisogni.Per quessa, si pò dì chì hè u megliu materiale per fà i frames di occhiali.

Allora, quandu decide di cumprà novi montature per occhiali a prossima volta, per piacè cunsiderà l'usu di cornici fatti di acetate.Se ùn site micca sicuru d'induve principià, a cullezzione basica di tartaruga pò esse un bonu postu per cumincià.

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di post: Jul-27-2022